vineri, 25 decembrie 2009

All You Need Is Love

Cast:
Evan Rachel Wood - Lucy
Jim Sturgess - Jude
Joe Anderson - Max Carrigan
Dana Fuchs - Sadie
Martin Luther - JoJo
Director: Julie Taymor

Am revăzut recent un film nu foarte cunoscut: Across the Universe. Pe scurt: este un musical în care sunt introduse multe melodii ale trupei The Beatles, cântate de actori nu foarte cunoscuţi, printre care se numără şi Evan Rachel Wood, Jim Sturgess, Dana Fuchs şi lista poate continua.

Unii spun că este o ofensă la adresa trupei The Beatles şi a fanilor săi, că nu are fir narativ, că actorii au cântat îngrozitor, masacrând nişte melodii geniale şi călcând în picioare nişte capodopere.
Alţii (printre care mă număr şi eu) au apreciat filmul, modul în care scenariul se potriveşte cu melodiile, faptul că toate personajele au nume inspirate din melodiile celor de la the Beatles ( Jude, Lucy, Sadie, Prudence etc.), însăşi ideea filmului, care nu este altceva decât un omagiu adus renumitei formaţii.
Mi s-a părut interesant şi faptul că, deşi au înregistrat înainte melodiile, actorii au cântat, acolo unde a fost posibil, chiar în timpul filmărilor; trebuie să recunoaştem că asta cere o mai mare putere de concentrare şi mult mai multă muncă.

Pe scurt: love story, ceva razboi, multă muzică bună, melodii vechi cu sound nou...merită văzut şi dacă nu sunteţi fan The Beatles. Eu nu eram când l-am văzut prima data. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu