luni, 3 mai 2010

Change one thing, change everything.


It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's can ultimately cause a typhoon halfway around the world.

Cast:
Ashton Kutcher - Evan
Amy Smart - Kayleigh
Elden Henson - Lenny
William Lee Scott - Tommy
Melora Walters - Andrea
Regizor:Eric Bress
J. Mackye Gruber



Sa incepem cu inceputul. Este vorba despre un oarecare Evan care sufera de o oarecare boala psihica, mostenita de la tatal sau, care il impiedica sa-mi aminteasca anumite scene din viata sa. Ajuns in pragul maturitatii, descopera ca jurnalele pe care le tinea de la 7 ani il pot ajuta sa-si aminteasca si sa schimbe trecutul, cu consecinte majore in prezent. Incepe astfel sa-si modifice amintirile, incercand sa aduca fericire in viata tuturor.

De ce mi-a placut? Pentru ca m-am gandit de 1000 de ori cum ar fi daca as putea sa imi indrept greselile, sa schimb lucruri pe care le-am facut, sau sa fac ceea ce n-am avut curaj cand am avut ocazia. Pentru ca, desi e vorba de teoria haosului (redata putin mai sus) si prudenta, nu am cum sa nu-l invidiez pe Evan, si desi stiu ca nu e posibil, imi tot revine in minte ideea de a-mi putea controla trecutul.

Si cum acesta e doar primul film dintr-o trilogie...va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu