luni, 7 decembrie 2009

Narcisism. This is all about me.



Sunt Raluca. Sunt copil. Sunt naivă. Sunt aiurită și fraieră. Sunt slabă și devorez mandarine. Mă droghez cu ciocolată. Sunt influenţabilă şi influenţez. Sunt tampită şi inţeleg doar ce vreau. Sunt inteligentă şi sunt inconştientă. Sunt Ralu. Sunt îndragostită de natură. Sunt fană Jason Mraz şi James Morrison şi îmi plac mult Vama și Coldplay. Sunt veselă. Sunt melancolică. Sunt tăcută. Vorbesc mult şi prost. Spun lucruri cretine şi uimesc prin profunzime. Sunt poetă şi scriitoare. Sunt Lulu. Visez să rămân copil. Mi-ar plăcea să mă joc cu timpul. Sunt narcisistă. Spun că sunt feministă. Sunt de modă veche. Iubesc operele lui Shakespeare. Sunt fluture negru şi portocaliu şi sunt floare roşie şi ţepoasă. Sunt un cactus sau poate un mac. Îmi plac Cireşarii şi cireşele. Sunt ciufulită şi nu-mi pasă. Sunt un şoarece de bibliotecă şi o scârrrboasă si imi plac orele cu Sandoiu. Şi mai sunt și o rea. Sunt rea cu toţi în afară de ceilalţi. Sunt aşa cum vreau sa fiu. Sunt asa cum ar vrea ceilalţi să fiu. Sunt ceea ce vreţi voi să fiu. Sunt aşa pentru că aşa sunt. Şi pentru că nu o să mă schimb. Sunt Raluca.

2 comentarii:

  1. A sunat ca o poezie;;)
    Nu mi-ai parut narcisista.. inca:))
    Poate imi scrii si mie o poezie cu HP;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti cum esti si imi place. :P m-ai lasat masca la cometariu legat de jucarii, la Chirila... deci nu.. mi-ai tras o bucata de palma peste ochi, de mi am dat seama cat is de varza. multumesc! pot sa te consider prietena mea? :P

    RăspundețiȘtergere