miercuri, 30 decembrie 2009

Planuri pentru noul an


Well, I'm back.
Am fost plecată pentru câteva zile din Bucureşti şi am avut timp şi ocazii să mă gândesc la ce vreau de la noul an. Am încercat să-mi fac o idee referitor la ce vreau de la mine pentru anul viitor, şi la sfârşitul anului următor o să vad ce am reuşit să fac şi ce nu.

Deci....ce vreau eu de la 2010?

1. Să-mi stăpânesc mai bine emoţiile (Acesta e principalul obiectiv -să scap de tremuratul vocii sau si de tacerile prelungite)
2. Să merg mai mult pe jos
3. Să îmi păstrez prietenii
4. Să îmi fac şi mai mulţi prieteni
5. Să nu mai dezamăgesc pe nimeni
6. Să dorm mai puţin
7. Să citesc mai mult
8. Să visez la fel de mult
9. Să râd mai mult
10. Să trec peste momentele dificile cu zâmbetul pe buze
11. Să învăţ să fac clătite
12. Să cred în Moş Crăciun
13. Să fac mai multe fotografii

Cred că 13 sunt de ajuns pentru moment. Dacă îmi mai vine ceva în minte, completez :)

Un comentariu:

  1. salutaree!! la multi ani!! ma gandisem si eu sa- mi fac un plan de asta. mai bine zis sa il si scriu. dar.. neah. am renuntat deocamdata; cred ca ma sperie planurile mele, ma sperie mai mai mult ca nu voi fi in stare sa bifez toate punctele la sf lui 2010. pf... cata nesiguranta, nuh? hai te pup succes in toate. mai baga acolo. sunt sigura ca mai ai. :D

    RăspundețiȘtergere